O idee adesea vehiculata printre posesorii de website-uri, este ca datorita resurselor limitate, acestia nu vor putea niciodata sa concureze cu cele mai celebre brand-uri. Dar si micii intreprinzatori pot dispune de servicii SEO in masura sa le lanseze afacerile online.
Un prim pas ar fi ca fiecare titular sa cunoasca, dar mai ales sa recunoasca potenta activitatii de optimizare site. De asemeni, trebuie sa stie sa planifice (nu neaparat singur, ci cu ajutorul unui expert SEO) metodele care-i vor facilita ascensiunea in lista de rezultate SERP.
Inutil sa construim un ditamai site-ul daca acesta nu poate fi vazut de internauti. Din pacate, multi cred ca este suficient ca publicul sa ne gaseasca dupa denumirea companiei. In realitate, un website bine optimizat, apare in SERP pentru cautarile dupa cuvinte cheie care au legatura cu sectorul de apartenenta, fara ca acestea sa fie insotite de numele firmei.
Care sunt tehnicile SEO care functioneaza?

"Inmagazinarea" continutului

Astazi, mai mult ca niciodata, "The Big G" nu face rabat de la umplerea paginilor web cu continut, cu conditia sa fie si de calitate. Pentru a produce continut de valoare, este util sa adaugam o sectiune de blog, unde sa abordam argumente ce servesc intereselor directe ale clientilor potentiali.
Daca ducem lipsa de inspiratie, putem trage cu ochiul la subiectele tratate de "concurenta" sau ne putem folosi de unele stiri "fierbinti" care circula in presa online si offline. De altfel, ar fi pacat sa ramanem in urma cu astfel de tematici.

Optimizarea paginilor pentru cuvinte cheie relevante

Pornind de la continut, nu vom lasa de izbeliste nici cuvintele cheie, ci le vom selecta pe cele mai semnificative. Lasand deoparte cuvintele cheie generice, ne vom concentra atentia mai mult pe cele specifice si pe versiunile "long tail".
O persoana experimentata in servicii SEO, va sti sa gaseasca grupurile de cuvinte pe care sa-si axeze interventiile de optimizare site. Sunt de preferat cele pentru care numarul de cautari lunare este destul de ridicat, dar competitia are un nivel mediu / scazut.


Utilizarea serviciilor Google Place

Pentru business-urile mici, care in general au un sediu sau / si un punct de lucru, este important sa poata fi gasite cu usurinta de publicul targetat, chiar la fata locului. De exemplu, serviciul Google Place le permite titularilor de activitati comerciale locale, sa-si actualizeze informatiile astfel incat sa fie vizualizate in Google Maps.
Aceasta optiune intalnita in planul de optimizare site, nu poate fi generalizata pentru orice afacere online. Totul depinde de sectorul de activitate, de tipul de informatii si de continutul pe care avem de gand si putem sa-l transmitem cititorilor.

Promovarea social media

Nu conteaza cate like-uri Facebook, cati "+1" Google sau folowers adunam. Retelele de socializare nu trebuie vazute ca un camp de batalie in lupta impotriva concurentei. Este important sa le folosim ca pe un mijloc de a informa utilizatorii interesati de ofertele pe care le promovam (activitati, servicii, produse).
Toate aceste canale social media, atent analizate si puse in practica de specialistii in servicii SEO, se vor transforma in excelente strategii de fidelizare a clientilor, menite sa ne creasca popularitatea in mediul online.


Incurajarea interactiunii cu publicul

Nu intotdeauna ne dam seama, insa deciziile pe care le luam inainte sa cumparam ceva, sunt influentate de experientele celorlalti. De cele mai multe ori, este vorba despre opinii exprimate de persoanele apropiate noua, de care tinem cont si dupa care ne ghidam.
Avem toate motivele sa ne invitam publicul sa-si expuna online, parerile si impresiile cu privire la brand, produse, servicii sau, pur si simplu, la activitatile noastre. Fara sa exageram, ne putem invita clientii sa interactioneze, folosindu-ne de newsletter-e, de fraze "call to action" sau de canalele sociale.
Acestea fiind spuse, este cazul sa ne hotaram daca ne putem ocupa singuri de strategiile de optimizare site sau daca, intr-adevar, avem nevoie de experti SEO.
Next
This is the most recent post.
Previous
Postare mai veche

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
SUS