Visul tuturor celor care-si creaza o pagina de Facebook, este sa-si vada cum le creste, de la o zi la alta, numarul de like-uri. Iar pentru realizarea visului, posibilitatile disponibile sunt doua, una contra cost, alta gratuita.
In primul caz, puteti apela la specialistii social media, care se vor ocupa de fiecare etapa de promovare Facebook. Iar daca cel putin intr-o prima faza, optati pentru varianta gratuita, nu va ramane decat sa gasiti cele mai bune metode prin care sa cresteti numarul de like-uri Facebook.
Cum obiectivul acestei postari este sa ajute la identificarea variantelor gratuite care vor aduce mai multi fani Facebook, iata cateva destul de accesibile:

Personalizarea paginilor

Nimic nu ne defavorizeaza mai mult campania de promovare pe Facebook decat o pagina "stearsa", cu imagini de profil si de coperta incorect optimizate. Daca nu am facut-o deja, putem incepe sa modificam toate informatiile prezente (descriere, adresa, produse, etc.). Furnizand mai multe informatii, avem mai multe sanse sa fim gasiti de motorul de cautare Facebook, Graph Search.

Targetarea publicului

Daca cei inscrisi pe pagina Facebook sunt in numar destul de mare, este importanta targetarea lor. Este vorba despre o functie pe care cea mai populara retea de socializare o pune la dispozitia publicului pentru selectarea acelui grup de useri care pot vizualiza anumite postari, in baza unor parametri precum varsta, sexul, interesele, locatia, etc.


Continuitatea postarilor

O alta regula ar fi sa nu lasam niciodata ca publicul sa ne dea uitarii. O pagina care nu este constant actualizata, are toate sansele sa ramana "ingropata" sub "vraful" de mesaje care continua sa umple peretele conturilor de Facebook. Insa publicand in fiecare zi, le vom arata fanilor ca existam si ca pot interactiona cu noi.

Alegerea momentului corect

Vis-a-vis de alegerea celui mai inspirat moment din zi / din saptamana in care sa publicam, au existat mereu discutii. Se pare ca aceasta tactica de promovare Facebook da cele mai bune rezultate daca ne vom actualiza postarile in timpul noptii, seara dupa ora 20 sau in primele ore ale diminetii. La fel de bine vom fi vazuti si daca vom publica la sfarsit de saptamana.

Continutul interesant

Nu conteaza care este specificul paginii ori daca aceasta este destinata unei mega afaceri sau unui singur produs. Presupunand ca ne dorim mai multe like-uri Facebook, este esential sa dam curs unor postari suficient de interesante incat sa atraga un public numeros. Atata timp cat continutul este pe placul cititorilor, acestia vor fi tentati sa-l aprecieze si sa-l distribuie mai departe.


Analizarea rezultatelor

Frumusetea marketing-ului social media consta in posibilitatea de a masura rezultatele. Cu ajutorul aplicatiei "Insight", periodic, ne putem face timp sa analizam postarile publicate in ultimele luni si sa le clasificam in functie de like-uri, comentarii sau share-uiri. Astfel, vom intelege ce face diferenta intre textele "cu priza" la public si cele "invizibile".

Adaugarea butoanelor pentru like-uri

Este o mare risipa de tehnologie daca avem deja un site web si nu am adaugat butoane pentru like-uri Facebook, de exemplu. In schimb, prezenta casutelor cu like-uri, alaturi de un "call to action" (o fraza capabila sa starneasca implicarea publicului), se transforma intr-o excelenta modalitate de a le permite vizitatorilor sa-si exprime interesul, adaugand un like.

Evident, aceasta nu este o lista completa, ci doar cateva idei ce ne vor ajuta la promovarea pe Facebook, fara sa fim nevoiti sa scoatem din buzunar vreun leu.

1 comentarii:

  1. Am tot cautat pe internet cum sa strang like-uri si nu am prea strans mai nimic. In sfarsit am gasit cum poti strange like-uri reale Eu am 2500 pana acum http://seo.izamar.ro/index.php/2016/09/16/like-uri-facebook-1000-like-uri-facebook/

    RăspundețiȘtergere

 
SUS