Daca bugetul iti permite si rabdarea nu este punctul tau forte (necesar in cazul promovarii organice, care are efect pe termen mediu si lung), sau pur si simplu vrei sa iti anunti intrarea pe piata printr-o campanie bine delimitata temporal, poti recurge si la o alta metoda de promovare: Google AdWords, un serviciu de reclama platita oferit de gigantul motoarelor de cautare.

Promovarea naturala cere timp, iar uneori oamenii nu isi permit acest lux. O firma mica sau o persoana cu un buget fix are adesea nevoie de rezultate imediate, in comparatie cu o companie mai mare care vizeaza rezultate pe termen lung si lasa lucrurile sa evolueze pas cu pas. Pe de alta parte, calea dreapta este cea mai scurta, asa ca o scurtatura spre succes nu este neaparat un lucru rau - ci dovedeste simt antreprenorial si eficacitate.

Prin folosirea AdWords, ai garantia ca site-ul tau va fi afisat nu doar la vedere pe prima pagina de rezultate, ci si in reteaua Google si a partenerilor sai. Evident, trebuie sa te asiguri ca faci promovare site pe cele mai bune cuvinte cheie, iar Google iti poate oferi toate statisticile si informatiile din interior pentru ca tu sa iei cea mai buna decizie pentru afacerea ta.

Promovare Google = rezultate vizibile rapid!

Exista o multime de motive pentru a face promovare Google via AdWords. Cel mai important? Rezultate vizibile rapid. Click-urile se vor inmulti (alt avantaj - esti taxat doar la click), iar traficul va creste. In al doilea rand, folosind acest serviciu poti tinti precis (targetare clienti). In functie de profilul afacerii tale si de publicul sau tinta, iti poti face reclama local, la nivelul tarii ori global, cu o anumita predilectie (geotargeting). Iar reclama nu se limiteaza la text: de asemenea, poti utiliza si formate foto sau video, mai atractive.

AdWords se poate dovedi o investitie excelenta, deoarece iti vinde ceva mai mult decat reclama: iti furnizeaza un sistemul de analiza a traficului, si un know how care a facut din Google regele incoronat al motoarelor de cautare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
SUS