Web design-ul nu este doar despre aspectul vizual al web site-ului. Pentru ca site-ul tau sa aiba un cuvant de spus pe Internet, el trebuie sa fie cat mai bagat in seama de motoarele de cautare, dintre care cel mai important este Google. Procesul de optimizare site pentru Google este fundamental pentru a asigura site-ului o pozitionare cat mai buna in lista de rezultate, generata la cautarea unor cuvinte cheie.

Ce trebuie sa stii despre optimizare site? Ca ea este de doua genuri: interna (promovare on-page), respectiv externa (promovare off-page).

Promovare on-site implica optimizarea continutului si codului sursa al site-ului tau: de la titlul paginilor, la meta descriere, heading-uri, cuvinte cheie distribuite cat mai natural, si asa mai departe.

Optimizarea organica ofera beneficii de durata. De ce? Pentru ca grosul rezultatelor generate de Google este reprezentat de pagini web optimizate organic, lista generata pe baza algoritmului intern. SEO (optimizarea organica a site-ului) depinde si de continut original, relevant, postat frecvent, care atrage linkuri spre respectivul content si este recomandat. Dar poate cel mai important beneficiu este ca ele vor genera trafic chiar si dupa incheierea actiunilor SEO. Printr-un SEO facut asa cum trebuie, site-ul tau va fi clasat pe pozitiile fruntase in topul domeniului sau. Este o investitie - de bani si rabdare - importanta, dar una extrem de generoasa in profituri.

Ultima, dar nu cea din urma metoda externa este utilizarea serviciului Google AdWords, un serviciu platit de reclama al Google. Cele doua tipuri de promovare site nu se exclud si pot fi folosite in tandem, pentru cresterea traficului si popularizarea brandului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
SUS